::: PENGUMUMAN TERKINI :::



2010-08-22

Terma-terma dan Syarat Pembelian

Bagaimana membuat pembelian dari uswahshoppe

  1. Pilih item yang masih berstatus available dan isikan form yang disediakan.

  1. Setelah stok disahkan, saya akan emailkan maklumat untuk pembayaran.

  1. Harga tertera adalah tidak termasuk kos penghantaran melainkan jika diberitahu sebaliknya.

  1. Setelah bayaran dilakukan, sila email ke uswahshoppe@gmail.com bukti pembayaran anda.

  1. Penghantaran akan dilakukan ke alamat yang diberi setelah saya menerima bayaran penuh.

  1. Sebarang penukaran atau pemulangan barang adalah tidak dibenarkan sama sekali melainkan jika terdapat kerosakan pada item atau kecuaian di pihak saya semasa penghantaran. Sila hubungi saya di talian 019-3096403 untuk memaklumkan kerosakan atau kesilapan penghantaran.

  1. Penukaran item yang rosak atau tersalah hantar adalah sah dalam tempoh 24 jam selepas item tersebut diterima oleh pembeli. Penukaran akan dilakukan dan sebarang kos yang terlibat selepas itu adalah dibawah tanggungan saya. Setelah tempoh 24 jam, saya menganggap pihak pembeli telah bersetuju untuk menerima item tersebut.

  1. Saya sentiasa memastikan segala aspek pembungkusan dan penghantaran dilakukan dengan baik sebelum dihantar kepada pembeli. Walau bagaimanapun, jika ada kecuaian dipihak saya, sila maklumkan kepada saya dalam tempoh 24 jam.

Penghantaran

1.        Penghantaran akan dilakukan dalam tempoh 24 jam selepas bayaran penuh diterima.
2.        Kos penghantaran adalah ditanggung oleh pihak pembeli melainkan jika diberitahu sebaliknya.


Kadar Pos

Pos Laju. (mengikut berat)
   Semenanjung  - RM 7 (bagi 500gm yang pertama)
   Sabah / Sarawak – RM 9  ( bagi 500gm yang pertama)

Pos Biasa. (mengikut berat)
   Semenanjung – RM 4-RM7 (bawah 2 kg)
   Sabah / Sarawak – RM 9 (bawah 2 kg)

Pos Ekspress.
   Mengikut berat item – RM 4.50 – RM7.00

Kaedah Bayaran

Bayaran boleh dilakukan menggunakan akaun dibawah.
  • Maybank atau
  • CIMB
(no akaun akan diberikan setelah anda mengesahkan pembelian)


Terima kasih atas kesudian anda membeli belah  
di Uswahshoppe!!!